2 Kas 2009

NBA Maci..I Love This Game!


Eskiden okul takiminda basketbol oynardim..
Ortaokul ve lise yillarim okul cikislarinda (antremanim yoksa eger) eve gelip sitedeki basketbol sahasinda (sitede basket oynayan tek kiz olarak) tek pota mac yapmakla gecerdi :)))

Ama baska birsey bu.. Tutku gibi.. Eve gelip kendimi basket sahasina atmak icin can atiyordum resmen..
Sinirlensem , uzulsem, OSS stresine girsem direk kendimi sahaya atardim..Hatta OSS zamanlarinda nisan ayindan sonra stresten, her aksamustu basket oynamaya giderdim ki tabii zavalli annecigim de kafayi yerdi, kazanamayacak bu kiz diye :))
O zamanlar tipki bir erkek cocugu gibi maclari seyreder , Efes Pilsen mi Ulker mi yenecek bu sene , diye dusunurdum :))
Tabii yillar ilerlerdi ve ben daha kizsal mevzulara gecis yaptim :)) Hangi makyaj urununu kullansam, sacimi ne renk yapsam gibi.. :)
Liseden sonra daha basket maci yapamadim..Hem vaktim olmadi hem de eskisi gibi o cesaretim olmadi.. Ama ne zaman birilerini oynarken gorsem yada onumde birileri atis yapsa, topu elime alip atis yapmadan duramiyorum.. Baska birsey bu..
Neyse Amerikaya kadar gelmisken canli NBA macini izlememek olmazdi ama degil mi.. Bir ay oncesinden biletimizi internetten aldim..Bendeki aska bakin :)) www.nba.com sitesinden tuttugunuz takimin biletini cok rahat alabiliyorsunuz ayrica da takimlarin kendi sitelerinden de alabilirsiniz..

Benim aldigim mac : Boston Celtics- Chicago Bulls'tu..
Tabii biz de artik Bostonli olunca Celtics'i tuttuk..
Gerci ben Chicago Bulls'un kuvvetli takim oldugunu sanarken ogrendigime gore Celtics grupta epey gucluymus.. Chicago Bulls Michael Jordanli zamanlarindaki gibi guclu degilmis..Sasirdim tabi ayni zamanda sevindim :)





NBA maclari harika..Kesinlikle omru hayatinizda bir tane gormelisiniz..
Cok eglenceli..Oyle kavgalar, sen yendin o yenildi kavgasi yok.. Taraftarlar eglenceli, amigolar costuruyor derken cok guzel vakit gecirdik.. Yanindaki kisi Chicago Bulls'u tutabilir kesinlikle tribun ayirma diye birsey yok..Onu tuttun diye kimse kimseye de kizmiyor..
Tam istedigim stressiz eglenceli bir macti yani :)
Sonuc olarak... I Love This Game!
Mac baslarken hava atisi ani..




Hiç yorum yok: