15 Kas 2009

Escape From Alcatraz (Alcatraz'dan Kaçış)

San Francisco'da Alcatraz Adasını ve hapishanesini gezdiğimizi bu yazımda anlatmıştım..
Hapishaneyi gezdikten sonra , hapishaneden kaçabilen 3 kişinin anlatılmış olduğu ve Clint Eastwood'un başrol oynadığı filmi seyretmemek olmazdı..
O dönem bu üç mahkumun kaçısı, Amerika halkında epey ilgi ve yankı uyandırdığından ardından 1979 yılında bu film çekilmiş..
Film aynen hapishanenin içinde çekildiğinden seyrederken her yerin tanıdık olması , burayı görmüştük bunun yanında şu vardı demesi güzeldi..
Bir gün yolunuz Alcatraz Adasına düşerse ardından mutlaka filmini de seyredin derim :)

3 yorum:

Işıl dedi ki...

mutlu pazarlar

Aslı dedi ki...

Ben de Polonya'dayken Aushwitz ve Birkenau'yu gezerken o binalar, kapıdaki yazı ve tren yolu çok tanıdık gelmişti. Bir çok filmde görümüştüm buraları. Ama orayı gezmek (bazı bölümlerin gerçek olmadığı,sonradan eklendiği iddia edilse de) işkence gibiydi...

İSTANBUL'DAN AMERİKA'YA..İKİ AYAKLI DÜNYAM, BİR ORADA BİR BURADA.. dedi ki...

teşekkür ediyorum ışıl hanım..size de iyi haftalar diliyorum :)