15 Kas 2009

Bu tırnaklar benim mi??

Burada her alışveriş merkezinde sadece tırnak bakımı yapan yerler var.. Kuaförlerden farklı olarak sadece manikür ve pedikür yapıyorlar..
Bende Türkiye'ye dönmeden, biraz da canımın sıkkınlığı geçer ümidiyle büyük bir merakla bunlardan bir tanesine gittim :)
İçeride bir sürü seçenek var.. Bildiğimiz manikür ve pedikürden başka full set denilen birşey daha var..
Ben tabii o kadar çok soru sordum ki , yapan kişi sanırım benden bezdi sonunda :)) Bunları iyi sterilize ediyormusunuzdan tutun full set nedire kadar herşeyi sordum :))) Tabii adam doğal olarak nerelisin diyince söylemedim..Türkler de amma merakli, birşey bilmiyorlar demesin diye :))))) Oysa benim amacım tamamen Türkiye ile karşılaştırmaktı burayı..

Gelelim düşüncelerime..
1- Manikürde bizimkiler gibi et kesici aleti çok kullanmıyorlar.
2- Daha çok tırnak yüzeyini düzeltici ve etleri giderici büyük törpülerle işi bitiriyorlar..

Buraya kadar bizim oralarda manikürün daha iyi olduğunu düşündüm..Burada yapan kişilerin işleri 10 dakikada biterken bizim oralarda en az yarım saatlerini alıyor..Öyle değil mi:)

Tabii ondan sonra full setin ne olduğunu öğrendikten sonra fikrim değişti!
Resimde gördüğünüz tırnaklar benim sonraki halim :) Hayatımda hiçbir dönem uzun tırnak kullanamadım ben çünkü her kırıldılar :( Hatta bırakın bu kadar uzun olmasını bu kadar düzgün dahi olmadılar..
Yaptırdıktan sonraki halimi düşünün , gözlerim sürekli elimde :))) Acayip motive ediyor bu tırnaklar söyliyim , insanda kesinlikle daha güzel olma isteği uyandırıyor demeliyim..
Ama ne yazık ki en kısa zamanda tırnaklarımın eski haline gelmesi için tekrar tırnak merkezine gideceğim.. Çünkü bu işlem, en az ayda bir tekrarlanması gereken bir işlem ve ben o zamanlarda burada ne yazık ki olamayacağım.. 1-2 hafta sonra kendi tırnağım çıktığında önde uzun bir çıkıntı arkada benim tırnağım çok kötü görünür eminim, buradan gitmeden halletmem gerekiyor bu işi..
Ama en azından kısa süre de olsa bu duyguyu yaşamak çok güzeldi :))

Gelelim neler yaptıklarına..
1-Öncelikle yapma tırnağı tırnak uçlarına yapıştırıyorlar ve çok değişik bir aletle yapma tırnağı düzgünce istediğin boyda kesiyorlar. Yani tırnak makasıyla kısaltmıyorlar , Türkiye'de bu aleti bilenler varsa haber verirse sevinirim çok kullanışlı!
2- Bir toz ve ağır kokulu kimyasal maddeyi karıştırarak tırnağının üstüne sağlam bir tırnak yapıyorlar.. Bildiğin tırnak yani aynı kendisi gibi duruyor ve hiç kırılmıyor..
3- Ondan sonrada törpüleyici makinalarla tırnağının etrafını ve üstünü düzeltip kendi tırnağın gibi yapıyorlar..
Süper birşey..





5 yorum:

Verdam dedi ki...

Protez tırnak benzeri birşey sanırım, hoş bir uygulama ama en az ayda bir tekrarlanma zorunluluğu olması yoğun kişiler için biraz zorluk oluştursada yinede güzel emeğe değer bence...

Sıla Yılmaz dedi ki...

sanırım bu uygulama artık türkiye'de de var ama tam olarak nerelerde emin değilim cnm..

İSTANBUL'DAN AMERİKA'YA..İKİ AYAKLI DÜNYAM, BİR ORADA BİR BURADA.. dedi ki...

Bence de olmali cok hos yapiyor tirnaklari;)

Birileri anlatsın dedi ki...

Çok güzel olmuş tırnakların güle güle kullan diyeyim şimdilik, madem çıkarttırmayı düşünüyorsun.

Benim her dönem tırnaklarım uzundur, kısa tırnakla sanki hiçbir şey tutamıyorum. Yeni oje alıp fotoğrafladım öğleden sonra hepsini eklerim artık.

İSTANBUL'DAN AMERİKA'YA..İKİ AYAKLI DÜNYAM, BİR ORADA BİR BURADA.. dedi ki...

Cikarttiricam cunku tirnagimin ustunde tirnak var suan bir Kat, ilerde tirnagim uzayinca komik durur.burdan gitmeden halletmem laZim:)