18 Eki 2009

Coach Cantalar

Buraya geldigimden beri yaptigim tek alisveris spor ayakkabi, kozmetik ve canta uzerine.. Kiyafetlerin hem modelleri bizim oralardan farkli degil hem de fiyatlari da hemen hemen ayni oldugu icin, elektoniklerin de bir cogunun garantisi Istanbulda gecmedigi icin onlari hic almiyorum diyebilirim..

Gelelim buradaki en pahali cantalara..Oncelikle Coach cantalar diyebilirim... Yaklasik fiyatlari 300-350 dolar olsa da indirimlerde ragbet cok.. Soyle diyeyim, gectigimiz pazartesi burada Colombus Day diye kutlanan birgun vardi. boyle kutlanan gunlerde magazalarda da ozel indirimler oluyor (%30 kadar) o gun hic bir magazanin onunde kuyruk yokken Coachun onunde kuyruk vardi. Kapidaki gorevli siradaki insanlari belli sayida iceri aliyordu..

Su da varki gercekten de hos kaliteli cantalar, ben de cok begendim ama daha o parayi bir cantaya verecek kadar gozum donmedi :))
Iste size begendigim birkac model:










Digerleri Michael Kors, Kate Spade, Fossil de yine bu fiyatlarda.. Ama bence Coachun modelleri daha guzel..

Bu arada, burda Nine West cantalar cok ucuz..En pahalilari 30-40 dolar civarinda.. Yani burada yasayan akraba yada arkadaslariniz varsa bu cantalardan siparis verebilirsiniz :)
Tabii daha da pahalilar var..Mesela Louis Vuitton (500 dolardan basliyor), Burberry (700 dolardan basliyor) gibi.. Bir cantanin bu kadar pahali olmasini bazen anlayamiyorum..
Birde son olarak, burada Kasim ayinin son cumasi yani Sukran Gununun hemen ertesi gunu Black Friday olarak geciyorki bu cuma gununde burdaki hemen hemen her magazada %80lere varan indirim oluyor.. Eger Amerikaya gelecekseniz sakin bu gune bizim gibi donus biletinizi almayin.. (Biz bilmedigimiz icin kacirmis olduk) ..

Gerci su da var ki ,o gun bircok magazanin onunda geceden siralar oluyormus ki Coachun onunu dusunemiyorum :)) Yinede o siraya ve izdihama deger mi onu size birakiyorum.

Hiç yorum yok: